torsdag, januari 27

Nån form av störning

Fråga mig inte varför - men flera gånger om dagen måste jag gå in på vissa personers facebooksida.
Mest bara för att se om jag fortfarande stör mig på sidan.
Svaret är alltid "ja".
Så loggar jag ut.
Och är på lite dåligare humör än tidigare.
Sen, när jag håller på att bli glad igen, så loggar jag på igen för att se om personerna fortfarande är lika...typ....störiga.

Vad som är störigt och inte varierar från dag till dag, varför personerna byts ut kontinuerligt.

DU som läser detta behöver nog inte vara orolig för att det gäller dig, det är inte nån jag känner.

Fråga mig inte varför jag gör så. SNÄLLA fråga inte varför.

1 kommentar:

Helena sa...

Himla bra inlägg du skrivit i veckan. tack för att jag fick komma å hälsa på och tack för alla tips i telefon ikväll.
KRAM