fredag, januari 14

Själen ska ha sitt - Alla dagar.

Dylan hittar en lite bortglömd chokladask på hyllan under vardagsrumsbordet och tar sig genast ett par bitar.

Pappa: -"Men det är väl inte lördag idag?"
Dylan: - "Nä. Men det är riktigt gott"

Den uppmärksamme ser att någon sitter och stickar i bakgrunden, som en kärring.
Jag skulle vilja säga att det INTE är jag som försöker göra en mössa som jag sett i tidningen jag fick av Helena som inte fanns på stan här. (Eftersom jag är liiiite för cool för att sitta och sticka en fredagskväll)
Men det vore tyvärr att ljuga...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Anna, det ÄR coolt att sticka en fredagkväll! Jag tackar för insperationen och plockar fram min.
Kram lia

Helena sa...

Klart att du ska sticka mössa! Det om något är coolt och det är stepfordwife varning på det :)