lördag, januari 15

Ursäkta röran - jag bygger inte om så mycket.

Som alla - inte minst jag själv - misstänkte så har upprustningen av bloggen stannat av mitt i.
Man kan säga att du just stigit in i ett renoveringskaos!
Som vanligt så kör jag liksom fast när jag kommit en bit.
Tänkte kika runt lite och få lite idéer från andra bloggar.
Blondinbella hade en snygg bild överst på sin blogg. En sån skulle jag också velat ha.
Hennes hår faller så snyggt i vinddraget.

Note to self: Måste köpa en stor, fet fläkt.

SEN blir det nog ordning här....

1 kommentar:

Helena sa...

Tack för tipset på min blogg :)

Gällande ditt inlägg. Du är bara för skön. Var köper man sådanan fläktar? vill åxå ha :)

Ang fb: Näe Leas pengar rör jag inte. Men jag kommer skvallra för Doris när hon blir äldre att mamma och pappa ger bort hennes pengar :)

KRAM KRAM!