lördag, januari 29

Snart börjar jag kalla folk "älskling" och "Lillan"

Min kropp blev plötsligt stel av fasa inför hur hemskades icke-rolig jag blivit.
Insåg med skräckens kårar ilande nerför mitt rygg att jag just laddat upp bilder på Doris här och på facebook.
Bilderna föreställer Doris som äter mosad potatis.
Jag var lite stolt också.
Bilderna är tagna idag - vid femkröken.
Jag har dessutom just beklagat mig över att jag inte kan äta godis förrän Dylan lagt sig.

Anna - för helvete - det är Lördag.
INGEN vettig människa är intresserad av nåt dylikt.
ALLA andra har vettiga liv och gör vettiga saker.
JAG gör bara bort mig genom att inte låta bli att meddela mig med omvärlden.

Jag har inget försvar - egentligen.
Det måste vara nåt i vattnet.


Kan jag skylla på att skridskoturen sög musten ur mig?

2 kommentarer:

Helena sa...

Vad var det jag sa... :)

Helena sa...

Tant är alltid intresserad av Doris