måndag, februari 28

Stängt pga sjukdom (typ)

Det ÄR låg aktivitet här - jag vet.
Dels beror det på att vi är på "semester" (aka har lite begränsad tillgång till datorn - den är inte alltid ledig när Doris sover)
Dels är jag så förkyld att jag inte orkar tänka på så mycket mer än överlevnad och således inte har så mycket skoj att resonera kring.
Dessutom är det en stor dag för att vara måndag.
Mycket står på spel och många bitar kan falla på plats om alla kort spelas rätt.
Mer om det senare - kanske.

Tills vidare nöjer jag mig med att be alla som finns i hela världen att hålla tummarna idag - och hoppas på det bästa.

6 kommentarer:

KusinVitamin sa...

Låter spännande!!

Spik sa...

Jag håller tummarna!

My sa...

Här i Sthlm hålls det tummar!

Helena sa...

Jag håller tummarna! Fast jag släpper taget imorgon, för då kör jag mot Ume!

oTTo sa...

Nya traderabud?? ;)Lycka till!

Spik sa...

Men Anna -jag saknar dina uppdateringar! Kan du int sluta ha "semester" och uppdatera lite Blogg -ja, gör't!