torsdag, februari 10

Tur att jag i vart fall har Lasse

Svårt att komma iväg till sängen.
Sitter uppe och gör mest ingenting - av nån anledning.
Kom just på varför - jag har läst ut min bok!!

Kanske sist i världen - men nu har jag också läst Keplers "Hypnotisören".
Fruktansvärt bra bok.
FRUK-TAN-SVÄRT bra.

Igår tog den slut.
Nu känns livet lite sådär tomt som det kan göra ibland.
Lite som när man gjort slut med nån man varit ihop med.
Faktiskt ganska mycket så.

Inte minst så finns det inte längre nåt i sängen som lockar.

Varning för sena kvällar i sängen!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Kepler har skrivit en till bok Paganinikontraktet, jag har väntat på att den ska komma ut i pocket så man kan köpa den för betydligt billigare peng. Såg nu att den finns på adlibris bokrea för 79 kr. Annars tycker jag du ska spana på jo nesbö (ska va norskt ö), har läst snömannen, den var sjukt bra.

Anna sa...

Ja, i slutet av Hypnotisören fick man ett smakprov av Paganinikontraktet, och jag blev väldigt sugen faktiskt!
Men det blir pocket här med (gör så ont på snoken när man somnar medan man läser en hardback!).
Har Nesbö´s "Smärtans hus" och "Djävulsstjärnan". Dom var bra, men kanske inte dom bästa jag läst.
Bokrea - börja snart!!

Sara sa...

Kul att höra, har den väntandes i bokhyllan!