tisdag, februari 22

Undrar om Lasse blir ledsen ifall vi har fyra läckerbitar i sängen inatt?

Från icke-vinnar-tisdag med febrig dotter vände dagen på en femöring när jag fick ett sms i min telefon:

"Ditt paket från Bona´parte finns nu att hämta på Mariehemskiosken"

Lasse - den rare, snälle älskade Lasse jag har - åkte genast (som i tre minuter efter jag gapat klart) och hämtade paketet.
Voila!

Inte liiiiiiten kartong!!!

Och gissa vad:
Jag är med Stövlar!!

Bilden gör kanske inte stövlarna riktigt rättvisa.
 Känner att sladdarna i bakgrunden drar ner
flashighetsfaktorn en aning
.
Jag brukar inte göra reklam, men nu jävlar - och sprid det vidare:
Har man vader som....ja inte vet jag, men som nåt fruktansvärt omfångsrikt, så är det stört omöjligt att hitta stövlar.
Inte längre.
Tack www.bonaparte.se - ni har gjort mig till en lyckligare människa.
Den lilla detaljen att alla stövlar finns i tre skaftstorlekar - med tydliga mått - gör det möjligt för alla och envar att faktisk ha boots!

I am so happy I could cry.

Låg en räkning i paketet också.
Den väljer jag att inte titta på förrän imorgon. 
Idag är jag med stövlar.






3 kommentarer:

H sa...

Jättefint!

oTTo sa...

Supersnyggt!!!

Spik sa...

Ohlala, snygga! De till höger var ju också jättefina! Borde kanske kolla in den här siten...