tisdag, februari 22

Vinnare igår....

....INTE vinnare idag.

Som förutspått så vann jag ICKET biljetterna till Lasse Winnerbäcks superduperexklusiva spelning.
Spelningen som är så exklusiv att man inte kan köpa biljetter. Man måste vinna dem.
Spelningen som är så exklusiv att man håller lokalen hemlig.
Bah!

Inte blir det bättre av att Lasse - MIN Lasse - vann ett par biljetter!!

Tack ödet - tack så helvetes jävla mycket.
Inte nog med att jag inte får vinna - jag får dessutom höra allt om hur kul det ska bli att gå dit, hur bra han och Anders ska ha det, hur himla bra Lasse W är.
ENOUGH!

Jag vill inte höra ett ord till om detdär.
Inte en stavelse.

Till Lasse E:
Jag och Doris kommer ha det SÅÅÅÅÅÅ bra här hemma. Vi ska......äta chips. Liks.
Till Lasse W:
We are through!

2 kommentarer:

Helena sa...

Eller så tar han med dig?! Mormor vill säkert vara med Doris

H sa...

För hade jag bott närmare, hade jag givetvis ställt upp som barnvakt. Det vet du!