fredag, februari 18

Victory!

Förstår att ungefär halva Sverige stått still i en veckas tid i väntan på fortsättningen i följetongen om Änglamarks intimtvål. (Länk till inlägget här)
Idag skrevs ett nytt kapitel - jag fick ett brev.
Ett riktigt brev i brevlådan.

Brevet var av standardformat och innehöll ingetdera av orden "ursäkta", "förlåt" eller "mon dieu". Inte heller ordkombinationerna "du har rätt", "vi har fel" eller "vilka pappskallar vi är!".
Det innehöll dock ett presentkort på coop på 50 riksdaler.
Jag väljer att se det som ett erkännande från deras sida.
Att de just i veckan säljer lösgodis för just 49.90 per kilo ser jag som ett tecken från ödet.

Bilden föreställer "Förlåt".
Så snart jag tagit mig till affären föreställer den
"1kg Karamellkungen"

3 kommentarer:

Spik sa...

Hihi, härligt! Har dom godis för 49:90 i veckan på COOP! Jävlar att man ska vara på diet!

Sara sa...

Grattis! Hur känns det?

Helena sa...

Nice!

Dags att uppdatera nu tycker jag...

Mina klick på din blogg bidar säkert med 300visningar/V :)

Jag är beroende av din blogg.