fredag, mars 11

Du ska inte tro att du kan nåt!

Ikväll blir det taco special.
Specialet består av fläskkarré istället för köttfärs.
Karrén skall stå i lergryta i ugnen i fem timmar.
Det var en mycket bra dagsaktivitet för mig.

När ugnen nu liks var igång tänkte jag att jag kanske skulle ta och baka lite till min födelsedag.
För jag kommer väl inte undan den antar jag.
Note to self: Lägg av med att försöka göra flera saker samtidigt. Du är för värdelös.

Fick för mig att knäckflarn skulle vara gott.
Dom kunde man ju lägga dubbla med smörkräm i mellan!

Smeten var den godaste på länge.
Skulle bli 50 små flarn.
Jag fick ungefär fem flarn.
Big size.

Aha - dom flöt ut som fan!
Gillar specellt formen på dom som legat mot plåtkanten.
Satans kakor.

Liv är på väg hit.
Jag antar att hon kan hjälpa till att bli av med dom helvetes jävla fittflarnen.
Gör om - gör rätt - efter att du köpt mer havregryn och sirap.
I eftermiddag är det faktiskt skidskytte.

Nåväl Jag får i vart fall nytta av mitt nya plåtställ!!

Ännu en finurlig sak från forntiden.

1 kommentar:

Helena sa...

Tjusigt! Himla fin hemma-fru attiralj det där!