lördag, mars 5

Jorå - man är ju känd numer...

Signaturen oTTo upplyste mig om att man i aftonbladet kan läsa följande uttalande från Loreen:

Loreen:
– Jag tycker om att ändra. Jag kommer inte riktigt ha samma kläder. Kläderna är ju lite Quasimodo också. (Taget från Aftonbladet)

Läser även Loreen din blogg?? Frågar hon sedan och tänker förmodligen på att jag skrev att sångerskan liknade just Quasimodo när hon hade sin....ja-va-de-nu-var på överkroppen.

Läser även Loreen min blogg?
Ja - förmodligen.
Alla som är nåt läser nog min blogg.
Alla som vet vilket modeorakel jag är i allafall!

2 kommentarer:

Helena sa...

Självklart! Du är bäst!

Helena sa...

jag är trött, Sååååå trött, frusen, apatisk och rätt deppig. Jag är utarbetad! Blir nog bättre bara jag får sova. Jag ger upp karlar för en tid också.

Du hade rätt. Jag blev ledsen, sårad och besviken.

Det är typ bara det.