onsdag, mars 2

VM i valla

I förrgår blev vi snöpligt blåsta på medalj (Ja - jag pratar om skid-vm).
Det talades om en "Vallamiss".
Eller var det rent av ett "Vallafiasko"?

Idag vann damerna sprintstafetten.
Kalla var outstanding.

Kommentatorerna berömde naturligtvis de två åkarna.
En hel del beröm östes även över valla-teamet.

Att inte alla fick samma valla på sina skidor så löste man ut den faktorn ur ekvationen.
Eller vad tävlar man i - egentligen?


Besök på morgonkvisten - innan skidandet.
Svårt att avgöra vem som hade roligast.

2 kommentarer:

Helena sa...

Ett förtydligande: Helenan på bild har absolut allt att göra med alla de inlägg som görs på denna blogg.

Jag bara ÄÄÄÄLSKAR att läsa annas blogg.

Kolla... jag finns i verkligheten. Nu finns det bildbevis. Fast i vanliga fall har jag mindre dubbelhaka (hoppas jag)

Helena sa...

CONNY har hört av sig!