fredag, maj 13

I will not be popular...

Jag har alltid tyckt att Eric Saade varit lite väl osympatisk.
På gränsen till dryg faktiskt.

Ingen annan verkar dock ha varit av den åsikten, så jag har snällt hållit käft.
Nu såg jag en intervju med honom efter att han gått vidare till lördagens final, och sedan uppmärksammade jag att Malin Wollin (fotbollsfrun - se länk i min länklista)
faktiskt tyckte lika som mig.

Eric Saade är verkligen jätteduktig på att sjunga och vicka på rumpan (dansa).
Jag kanske är lite väl svensk, men jag tycker att han borde vara lite mer ödmjuk - kanske rent av tacksam - inför oss, Svenska folket som faktiskt röstat honom hela vägen till Dåjtschland.
Men Eric Saade verkar tycka-a att ha-an är så fa-antastiskt bra-a att han är mer eller mindre självkla-ar som sveriges bidrag. Kanske rent av som vinnare av hela klabbet.

Jag hejar på Sverige.
Hoppas vi vinner.

Men jag kan inte sticka under stol med att jag kommer skratta mig vinögd(are) om Eric Saade råkar spräcka brallorna.
Och visa sina ka-alsonger inför ett par miljoner människor....

3 kommentarer:

Helena sa...

ha-an är ju inte ens snygg.

KusinVitamin sa...

Äh, han har bara självförtroende och litar på sitt eget kunnande. Alltså det som är förbjudet att ha i Sverige.

Go Saade!!

Helena sa...

Till annas läsare: Ni som ibland kikat in på min blogg kanske har märkt att jag numer har lösenord. Anna kan vidarebefodra lösen och användare till er om ni vill läsa. De som läser annas blogg (och blir betrodd av henne) kan alltså läsa min blogg också. Men, det är Anna som är chef utdelande av lösen, från denna blogg. Jag har inte kunnat nå alla via Facebook, eller sms.
KRAM Helena