fredag, maj 13

Ännu ett I-landsproblem - GRANDE!

Var tog alla inlägg från torsdagen vägen?
Och alla kommentarer som jag fått (okej - kanske inte var jättemånga) var är dom?!

I cyberrymden nånstans antar jag.
Kanske var det roliga inlägg.
Kanske inte.
Mest troligt gnällde jag om nåt helt oviktigt i rad....efter rad....

Hela dagen har blogger legat mer eller mindre nere.
Och det är faktiskt inget jag hittar på för att jag inte orkat skriva.
Jag har haft jättemycket smart i hjärnan.

Synd för världen att det sammanföll med en site-krasch.

Jaja  - "Så ska det låta" var toppenbra ikväll.
Det får sammanfatta de två senaste dagarna.

Punkt.

3 kommentarer:

Helena sa...

löööv ju vännen!

å nej jag har ännu inte fått ligga. Nu jävlar är det värre än någonsin. Man sökes! Nästan vem som helst, bara han är hel, ren och funktionsduglig (och sjukdomsfri, rena kläder och inte har fotsvett) Heller inte smutsiga tänder, eller lurv på öronen.

Kanske man kan sprita av honom innan?! :)

KusinVitamin sa...

Helena: Det där är nästan inte vem som helst. Det där är enbart ett fåtal =)

Men jag håller tummarna för dig!

Helena sa...

KV: stämmer...

Håll alla tummar du har. :)