torsdag, maj 12

Och hur var det på jobbet idag?

"Skullebaraköpaenfödelsedagspresent".
Men då fick man fem par tights till priset av fyra på Åhléns.
Vi har tjänat ett par tights!!
Sen träffade jag en gammal kollega, och då kom jag på att jag skulle tvär-in på Lindex.
Linnena kostade bara 69.50!!
Och vet du - dom hade min storlek.
Ett svart och ett vitt.
Vilket kap!
Tessan har funderat på att göra sandlåda i rabatten vid altanen.
Och minns du domdär jeansen jag pratade om förra veckan?
Nu hade dom fått in rätt storlek.
Vilken snygg bränna du fått älskling.
Pengarna på kontot räckte inte riktigt efter jag hade köpt födelsedagspresenten, så jag var tvungen att ta brallorna på Mastercardet.
Jag är inte säker på att jag ska behålla dom.
Ser min rumpa tjock ut?!

Tricket är att säga saker som verkar bra först.
Sen prata mer än han orkar lyssna.
Avsluta med nåt som verkar vara det viktiga, och kläm in att du kreditat däremellan....

3 kommentarer:

Helena sa...

Ja men så där ja! Klart att man ska klämma in att man vallat kortet mitt i något, för att avsluta med en knivig fråga, som de inte kan komma sig hur, hur de än svarar :)
KRAM

Helena sa...

Här har jag tidigare kommenterat att det är bra att klämma in så mycket info man bara kan, innan man berättat att man kreditat, samt avslutar med en lurig fråga, som de definitivt inte kan ta sig ur. :)

Sambon sa...

Det tragiska är att det funkar faktiskt..