måndag, juli 4

Den gyllene medelvägen

Du vet att detta inte är en inredningsblogg.
Jag bjuder inte på "före- och efterbilder" av mitt renoverade hem.

Detta är en klagomur.
Jag bjuder på "mitt-i-helvetet-bilder" när andan faller på.

Här kommer en av en bit vardagsrumsgolv.

Till vänster är det lite mer efter än till höger, medan
allt tillsammans bildar det härliga "mitt i helvetet".
Som jag älskar att hata.
För ordningens skull är det väl bäst att jag upplyser om att det är Lasse som tagit bilden.
Det är också han som lagt det mesta av golvet ni ser.
Jag ägnade mig under tiden åt att natta barn och sy kuddfodral.

Vi jobbar hårt för att cementera könsrollerna.

1 kommentar:

Helena sa...

hehe, ja men man ska väl inte hindra en man som vill göra nåt? Vill han lägga golv, så får han väl lägga golv?! :)