onsdag, augusti 17

Om jag pensionssparar? Vad tror ni?

Efter dom fem miljoner minuterna i telefon med försäkringsbolaget åt vi egenodlad nypotatis, kokt ägg och sill.

Nu kommer ett såntdär sällsynt ögonblick när jag tänker göra reklam för en produkt i min blogg:

Tummen upp för ICA´s skärgårdssill!!

Lätt den godaste sillen - all times.


Det blir åtta välförtjänta A:n.
Speciellt om man räknar in den snygga etiketten!!




Någon kanske undrar varför jag inte bara tog
en bild från nätet, istället för en illa fotad mobil-
bild?
För att förpackningen är så ny och het att den inte
ens finns att googla fram!!!
Andra kanske undrar varför jag visar en tom burk i bild.
Jo - för att jag var ju tvungen att äta sillen innan jag visste att den var god.
Det är säkert människor som undrar andra saker om bilden också.
Till er vill jag säga: Skaffa ett liv.

Det är en bild på en burk - God dammit!


Inga kommentarer: