onsdag, augusti 24

När jag vill bidra på Facebook

"Jag har väckt barn för att försäkra mig om att dom lever.
Jag har hållit och burit barn som varit "trötta i benen".
Jag har spenderat nätter kånkandes runt på barn som inte kan sova.
Jag har torkat snor, bajs, kiss och kräks med mina kläder.

Sätt detta som din status för att visa att du inte heller har nåt vettigare och intressantare för dig än att fundera på gamla dumheter du gjort."

Ibland gör jag sånt.
För att provocera.
Jag hatar när det blir för gulligt.
Eller såna som äääääälskar allt i sina statusar hela tiden.
På allvar liksom!

Jag mår inte bra utan sarkasm.

Det var väl nåt med potträningen antar jag.

Skickat från min iPhone - istället för att försöka sova.

2 kommentarer:

Helena sa...

Jag hatar FB för tillfället. Jag får hjärnspöken. Kan vi talas vid i kväll, om du orkar och vill?

Pappapokerface sa...

Eller under dagen?