tisdag, oktober 11

Ojoj....

Tiden springer - och jag är inte ens nästan med i matchen.

Fredag....vad har hänt sen dess?
En hel del tror jag.

Jag sammanfattar det viktigaste:

1. Jag älskar Macarons. Glöm allt ont jag nånsin sagt om dessa bakverk. Som vanligt när jag gjort nåt ser det ut som fan - men JÄDRAR vad gott det var!! Som en liten bit av himlen i munnen.

2. Doris har gått från att var "noll år" till "Ett år". (Ett år är dock fortfarande mycket mindre än fyra år - om ni undrar)
Ett år och tuffast i världen.
Mammas tjej.

3. Jag kastade all form av stolthet över axeln och tog med familjen till badhuset. Det fanns ingen vass att gömma sig i, så jag låg på botten istället. Trevlig upplevelse på det hela taget.

4. Sytt en halv åkpåse, beundrat den, hängt den över ryggen på en fåtölj och insett att jag aldrig kommer göra den färdig.

5. Varit på tjejkväll - för första gången på två år.....Upptäckt både hur otroligt roligt det är att vara på kalas till nästan halv två, och hur trött man blir dagen efter.

Jao....var det egentligen nåt mer?
Dessvärre inte.
Och dessbättre inte.


En docka.
Mycket märklig företeelse....

Här äter vi alltid tårta utan byxor....

Tips på ettårspresent: Badkappa.
Ska man äta tårta själv behövs det
liksom förr än man anar....

2 kommentarer:

My sa...

Jag är ganska fiffig ibland ^^

ERIKA sa...

Grattis Doris!