måndag, november 15

Hoppas tomten har SVT

Eftersom Doris vägrade att snällt ligga för sig själv och sova idag, utan återigen ville leka Postkontor (hon är ett frimärke, och jag är brevet) så passade jag på att kolla på programmet "Ung och bortskämd" med ett halvt öga.

Jag hoppas att detta är årets största practical joke. Jag hoppas att jag är grundlurad, blåst och dragen vid näsan och att SVT i nästa avsnitt kommer avslöja att "alla deltagare är skådespelare - inget av det ni sett finns på riktigt".
Jag ber för allt vad jag är värd att det ska vara så, för så förskräckliga människor som de i programmet KAN väl bara inte existera?
Ungarna är så hemska att jag inte ens vet var jag ska börja, och vid 20 års ålder har man liksom ingen rätt att skylla på "Uppfostran" (vi vanliga människor skulle kalla det "bristen på uppfostran") man borde helt enkelt ha vett att "bli som en männisch" som det heter i Lycksele.
Ännu hemskare måste jag nästan säga att vissa av föräldrarna är. Några verkar ha insett sitt misstag, men det är tillsist de som skapat de monster som jag tvingas erkänna att jag tillhör samma släkte som.
Vänligen alla föräldrar: Läs mina gyllene regler för saker barn bör lära sig HÄR, så tror jag att vi kommer slippa lite av problematiken i framtiden.
Sammanfattningsvis: Ungarna var så bortskämda att det var synd om dom.Det måste vara för att föräldrarna är så dumma i huvudet att det är synd om dom också.

Nu ska jag gå och lägga en vetevärmare i micron och sedan stoppa den i BHn. Min lilla prinsessa önskade en något varmare mjölk än vanligt till kvällsmat......

Inga kommentarer: