lördag, februari 5

Foambananas are for monkeys!

Men ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH!!!!!

Nu är det skumbananer med choklad i godisskålen.
IGEN!!

Jag gillar inte skumbananer. (skumbanansfluff är dock fantastiskt gott!)
Dom ligger alltid kvar till sist.
På tisdagen ungefär ger jag upp och äter upp den eftersom vi inte har NÅT annat sött hemma.
Jag gillar, gillar, gillar INTE skumbananer.

Överst ligger den också.
Spelar ingen roll hur mycket jag rör om i skålen - den dyker alltid upp till sist.

Inte kan jag lita på att nån annan äter upp den heller.
Mamma och pappa är borta.

Det som retar mig allra mest är att det är jag själv som köpt bananjäveln.
Som vanligt.

Skumbanan - skum banan!
Riktig banan - riktigt coolt!

3 kommentarer:

Helena sa...

hehe... självklart!

Tants gulligaste lilla Doris. Jag längtar efter henne!

Spik 'Monkii' Westling sa...

Foam bannanas till mig :) sweet!

Anna sa...

But of course!! Foam bananas for Lö Spickmonkejjj!!!