tisdag, juni 7

Femti spänn på att Arga Snickaren får styra upp dethär på ett tag....

Idag var vi på färgaffären.
Mycket trevligt.

Jag blir alltid så sugen på att måla och kakla och lägga snygga golv och spackla och göra fint när jag kommer in där.
Jag blev iallafall det fram tills idag.
Vi köpte typ "ingenting".
Det kostade typ tretusen kronor.
Jahaja.

Bara att betala och se glad ut.
Som hon i kassan sa:
-"När man köpt hus vet man i allafall vart pengarna går".
Sant antar jag.
Sen sa hon:
-"Jag har bara ett badrum kvar i mitt hus - sen är jag helt färdig"
-"Åh" sa jag. "Hur lång tid har det tagit?"
-"Jag har bott där i tolv år"

Man skulle kunna hoppas att det beror på att hon är en riktig klåpare.
Men eftersom hon äger en färgaffär är väl oddsen inte helt på min sida där kanske....

Inga kommentarer: